dilluns, 19 de setembre del 2011

Sopar ràpid: Torrades amb alvocat i tomàquet sec

Ahir al vespre tornava al cotxe de passar el cap de setmana fora pensant què podria fer per sopar amb el que hi havia a la nevera i estava molt espessa... Quan vaig arribar a casa vaig veure que quedava mig alvocat en un racó que haviem encetat divendres i que ja començava a estar una mica marronet... La veritat és que no havia sortit gaire bo, era massa dur per fer guacamole o elaborar qualsevol altra cosa interessant.
Al costat de l'alvocat vaig veure un pot de tomàquet sec en oli que havia comprat feia poc i que estava esperant una bona ocasió per ser encetat.
Amb aquests dos ingredients vaig fer el sopar:
Vaig torrar 2 llesques de pa i hi vaig passar una mica d'all, després hi vaig posar l'alvocat a rodanxes ben fines i unes tiretes de tomàquet sec. Un rajolinet d'oli verge i unes escates de sal per sobre i ja teniem el sopar preparat:















Vaig provar-ho també sense all i la veritat és que també era molt bo... Si un altre dia aconsegueixo trobar uns alvocats en un punt més òptim de maduració el resultat serà de cine... I si un dia teniu convidats a sopar, traieu unes quantes torradetes d'aquestes i una mica de pernil del bo i prepareu algunes amanides i, sense dedicar-hi molt de temps, tema resolt (i amb nota!).

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...